Civil szervezet vezetői workshop

Várjuk azon a civil szervezetek vezetőit, munkatársait, akik szeretnének ezen a képzésen részt venni.

Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 19.

 

Workshop célja: Elméleti és gyakorlati tudás, tapasztalatok átadása, megvitatása, amelynek segítségével képessé válnak a résztvevők az általuk irányított civil szervezetek fenntarthatóságának megteremtésére, céljaik sikeres megvalósítására, források sikeres bevonására, azok hatékony elköltésére, kommunikációjuk hatékonyságának maximalizálására és a növekedésük biztosítására. Azonnal használható versenyképes tudást biztosít.

A résztvevők információt kapnak:

  • a professzionális szervezetvezetésről
  • ügyviteli, gazdálkodási feladatok hatékony ellátásáról
  • dokumentumok, jelentések elkészítéséről
  • pénzügyi műveletek előkészítésére, lebonyolításáról, elszámolásról
  • közösségszervező és érdekképviseleti munka ellátásáról

Résztvevők köre: 2021. december 31-ig bejegyzett és az OBH-nál működő – civil szervezetek vezetői (egyesületek, szövetségek elnökei, titkárai, alapítványok kuratóriumi tagjai, nonprofit cégek és szövetkezetek vezetői).

Megvalósítás formája, ideje:

10 online és 2 személyes alkalom (a Békés megyei Civil Központban), a zárókonferencia és tanúsítvány átadó (Budapest)

Online alkalmak (Google Drive felületen): 2 x 45-50 perc 16:00 órai kezdettel.

A képzés kezdete: 2022. szeptember 5.

Időtartam: 12 hét (hetente 1 témakör)

Minden témakör előadásai az adott héten hétfőtől csütörtökig 16:00 órai kezdettel megtekinthetőek a Google Drive felületen, így hetente többször van lehetőség megnézni az adott előadást (de természetesen nem kell minden nap).

Workshop programja:

(Az 5. és a 9. alkalom során személyes jelenlétet igénylő tréning kerül megtartásra Békéscsabán, a Sikonyi út 3. sz. alatt)

  1. A kezdetektől a professzionális működésig Előadó: Dr. Kelemen Judit
  2. Vezetési önismeret, szakmai személyiségfejlesztés Előadó: Tolnai Sándor
  3. Jogi és pénzügyi ismeretek a mindennapokban Előadó: Vadasi Zsuzsanna
  4. Szervezeti kommunikáció, PR és marketing Előadó: Berdó- Kovács Erika
  5. Kommunikáció (A szervezeti arculat kialakítása) – személyes találkozás a megyei civil központokban Előadó: Berdó- Kovács Erika
  6. Rendezvényszervezési alapismeretek Előadó: Aranyosi-Varga Alida, Dr. Lórodi László
  7. Időgazdálkodás és a civil szervezeti működés megtervezése Előadó: Tóth Zoltán
  8. A fiatalok bevonása a civil szervezetek életébe: elmélet és gyakorlat Előadók: Molnár Elvira, Gyenes Ádám
  9. Forrásteremtés (A működés feltételeinek megteremtése, adománygyűjtés)- megyei Civil Központokban Előadó: Gottgeisl Rita
  10. Civil szervezetek digitális fejlődése Előadó: Tóth Zoltán
  11. Társadalmi felelősségvállalás – Nonprofit és forprofit szervezetek kapcsolata egymás segítése Előadók: Balázsné Dr. Lendvai Marietta, Horváth Rita
  12. Adományozás és önkéntesség a civil szervezetek világában Előadó: Pesti Balázs

 

A képzésre regisztrálni a civilkozpontbekes@gmail.com e-mail címen van lehetőség.